Showing posts with label Bisnes Bakeri. Show all posts
Showing posts with label Bisnes Bakeri. Show all posts

07 June 2017

4 Sebab Mulakan Bisnes Bakeri dari Rumah

Kali ini kita sembang pasal bisnes bakeri pula. Dah alang-alang dalam bulan puasa ni, mesti ramai yang teringin nak berniaga tetapi tak tahu nak berniaga apa. Mungkin aku boleh cadangkan korang untuk berbisnes bakeri. Benda nampak mudah dan korang boleh buat dari rumah korang jer.


4 Sebab Mulakan Bisnes Bakeri dari Rumah
4 Sebab Mulakan Bisnes Bakeri dari Rumah

Sebab Mulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah ?


1. Tak banyak kos yang di perlukan.

2. Rumah Tangga masih terjaga.

3. Buat  bila ada tempahan.

4. Tak perlu berbuih mulut promosikan bisnes anda.


Secara ringkasnya bisnes bakeri dari rumah ini sesuai untuk kita yang baru nak mula buat bisnes. Untuk peringkat awal, kita mulakan dari rumah. Bila dah maju nanti, barulah bina kedai yang lebih besar dan selesa.

Pada masa yang sama, korng dapat elakkan pembaziran jika tidak ada customer, bile elektrik kedai dan lain-lain dapat di kurangkan. betul tak ?

Ada yang bertanya ada tak panduan Bisnes Bakeri ?


Aku pun jawablah ada. Bagi yang berminat boleh dapatkan panduan Bisnes Bakeri di bawah.

Dapatkan di sini - Panduan Bisnes Bakeri .

Kalau korang suami yang hebat dan sayangkan isteri, mesti korang tolong belikan satu panduan ini untuk isteri korang. Isteri kita kan suka masak dan buat kuih atau kek, jadi mesti dia suka tambah koleksi buku buat kek ni. Bertambah sayanglah dia dekat korang nanti.

Sambil tu boleh simpan duit bila bisnes bakeri berjaya , shopping laah puas-puas lepas dapat income . hehehe

Kesimpulan. 

Ada banyak sebab untuk kita mulakan satu kerjaya. Aku harap 4 sebab mulakan bisnes bakeri dari rumah ini membantu korang untuk menambah pendapatan dari rumah. terutamanya untuk suri rumah yang nak mulakan bisnes bakeri dari rumah.

Semoga berjaya.

Sekian.

Read More