Muzikal Lawak Superstar Minggu 9 Full. Hari ini akan berlangsung seperti biasa rancangan muzikal komedi iaitu muzikal lawak superstar yang telah memasuki minggu ke 9. Tak sabar nak tengok episod kali ini, kumpulan mana pula yang akan tersingkir?

Jom kita tengok ya. Bagi yang terlepas episod 8, korang boleh tengok di sini. (klik)

Tarikh : 23.8.2019
Masa : 9 pm

Minggu lepas tiada peserta yang tersingkir dan agak-gak anda, minggu ini ada tak peserta yang disingkirkan sebelum ke Final minggu depan?

Muzikal Lawak Superstar Minggu 9 Full

Untuk minggu ini, peserta yang tersingkir adalah Voices dan Titans. Aku rasa persembahan diorang minggu ni gempak tapi tak taulah sebab apa tersingkir minggu semi final ni.

Sayangnya.

4 peserta yang layak ke final ada Newboh, Uni, Jborn dan Botak.

Jom kita saksikan.

Muzikal Lawak Superstar Minggu 9 Full




p/s : vid dah update, tekan refresh banyak kali sampai video full muncul.

Jom join group fb >> Saluran Live << untuk  live streaming.

Superstar minggu ini jatuh kepada kumpulan Jborn. Tahniah !

Tak sabar nak tengok full episod kan. Yang mana nak tengok full episod tunggu admin update ya. Join group atas ni.

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post