Muzikal Lawak Superstar Minggu 8 Full. Hari jumaat seperti biasa akan ditayang rancangan komedi muzikal iaitu muzikal lawak superstar 2019. Dah masuk minggu ke 8 dah rupanya. Kejap jer kan rasanya.

Setiap minggu ada sahaja peserta yang tersingkir. dan untuk minggu ini, kita akan tahu siapa pula yang akan disingkirkan.

Bagi yang terlepas episod 7, korang boleh layan di sini ( klik )

Muzikal Lawak Superstar Minggu 8 Full


Tarikh : 16.8.2019
Masa : 9pm

Muzikal Lawak Superstar Minggu 8 Full


- akan dikemaskini kemudian.


Jom join group fb >> Saluran Live << untuk  live streaming.

Tak sabar nak tengok full episod kan. Yang mana nak tengok full episod tunggu admin update ya. Join group atas ni.

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post