Muzikal Lawak Superstar Minggu 7 Full. Hari jumaat baru ini telah ditayangkan rancangan realiti muzikal lawak superstar yang sudah memasuki episod yang ke 7. Minggu ni ramai cakap, persembahan peserta lebih baik dan meriah. Betul ke ?

Minggu lepas kumpulan Tamanz yang tersingkir dari pentas ini. Minggu ini pula ada 3 kumpulan yang berada di kedudukan 3 terbawah. Mereka adalah Titans, Heart dan Wasap. Yang mengejutkan adalah minggu ini 2 kumpulan yang tersingkir. Mereka adalah Heart dan Wasap.

Muzikal Lawak Superstar Minggu 7 Full



Fuhh memang terkejut bila dua kumpulan tersingkir macam ni. Mungkin rezeki diorang sampai sini saja. Takpa kita jumpa lagi musim hadapan.

Tarikh : 9.8.2019
Masa : 9 pm

Kumpulan Wasap terdiri daripada Wan Gegau, SYura dan juga Amir Rajalawak. Bagi kumpulan Heart pula terdiri daripada Daniel, Azmi dan juga Ezad Lazim.

Muzikal Lawak Superstar Minggu 7 Full

Bagi yang terlepas, boleh layan dekat bawah ni yer..



Jom join group fb >> Saluran Live << untuk  live streaming.

Kumpulan

Tak sabar nak tengok episod minggu depan pula kan. hehe korang rasa siapa pula yang akan tersingkir minggu ini ya? jom komen dekat bawah.

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post