Muzikal Lawak Superstar Minggu 6 Full. Semalam telah ditayangkan minggu keenam Muzikal Lawak Superstar. Lain macam sikit minggu ni tau sebabnya adalah ramai peserta dah mula tunjuk taring. Tapi seperti biasa ada penyingkiran yang berlaku.

Kumpulan Libra tersingkir minggu lepas untuk minggu ke 5. Untuk minggu ini, 3 Pasukan ditangga terbawah minggu ini adalah Tamanz, Voices dan Jborn . Kumpulan yang tersingkir untuk minggu ke 6 ini adalah pasukan Tamanz. Mungkin rezeki mereka setakat ini sahaja. Mereka pun dah buat yang terbaik sepanjang minggu mereka dalam program ini.

Muzikal Lawak Superstar Minggu 6 Full



Kumpulan Terdiri daripada Zulin Aziz, Man Rajalawak dan Tauke Jambu. Setaka ini sahaja persembahan mereka.

Tarikh : 2.8.2019
Masa : 9 pm

Bagi yang terlepas persemabahan minggu ini, korang boleh layan dekat bawah ni ya.

Muzikal Lawak Superstar Minggu 6 Full




Kalau takleh tengok, bgtau dekat group bawah ni.

Jom join group fb >> Saluran Live << untuk  live streaming.

Minggu depan, temanya adalah Pusat membeli belah. Agak-agak macam mana pula persembahan baki peserta ya. hehe tak sabar nak tengok kan.

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post