Konsert Big Stage 2019 Minggu 1 Full. Semalam telah ditayangkan konsert pertama big stage 2019. Ramai tak yang tengok episod pertama ni? hehe Rancangan realiti yang menghimpunkan penyanyi-penyanyi yang terkenal di media sosial dalam satu pentas.

Musim ini, ada pembaharuan yang mana kita dapat saksikan, para peserta terdiri daripada peserta dari Thailand, Malaysia, korea Selatan dan Brunei. Memang lain dari lain.

Memang rare betul konsert musim ni. Juri pun ada yang baru dan ada yang lama. Kalau anda tak tahu, boleh tengok di bawah ni ya.

Konsert Big Stage 2019 Minggu 1 Full


Bagi yang terlepas episod semalam, korang boleh layan di bawah.

Tarikh : 18.8.2019
Masa : 9pm

Konsert Big Stage 2019 Minggu 1 Full




Amacam? best tak minggu ni?  hehe tak sabar nak tengok persembahan minggu depan. Anda sudah bersedia?

Santesh menduduki tempat pertama untuk minggu pertama minggu ini diikuti dengan Dinda Permata dan Neeta.

3 Terbawah pula dihuni oleh Kucaimars, Irfan Haris dan Chaleeda. Diorang buat suprise minggu ni, dah umum penyingkiran tapi sebenarnya tak ada penyingkiran.

hahaha kesian dekat Chaleeda. hehe

Kita jumpa lagi minggu depan pula yer.

Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post