Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 4. Jumaat baru ni berlangsungnya minggu ke empat konsert muzikal lawak superstar. Ramai yang dah tengok kan. Tapi kalau korang belum tengok, korang boleh layan dekat bawah ni ya.

Untuk minggu keempat ni tema yang cuba diketengahkan adalah tema loghat negeri. Memang kelakar dan tak tahan gelak tengok episod kali ini.

Tapi betul ke ada kumpulan yang hambar gila minggu ni? Kalau nak tahu, jom layan dekat bawah ni.

Tonton episod ketiga di sini.

Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 4

Tarikh : 19.7.2019
Masa : 9 pm

Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 4






Amacam, best tak? hehe

Untuk pengetahuan korang, Minggu ini superstar of the week dimenangi oleh kumpulan Titan. Persembahan diorang pun bukan biasa-biasa kan.

Dah dua kali diorang menang sepanjang 4 minggu. Memang power.

Manakal nasib tidak menyebelahi kumpulan kroni apabila mereka tersingkir di minggu yang ke 4 ini.


Apa-apa pun, tahniah diucapkan buat mereka. Semoga ketemu lagi.

Bagi yang tak tengok lagi, selamat menonton.
hehe





Post a Comment

Previous Post Next Post