Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 3. Minggu ini memang lawak habis weh. Banyak kumpulan dah mula tunjuk taring. Naik pening para juri nak memilih siapa yang layak untuk disingkirkan. Memang minggu ni lebih baik dari minggu lepas tau.

Namun, minggu ini memang ada peserta yang tersingkir. Mereka dari kumpulan Kitawa. Dalam kumpulan ini ada Nadzmi Adhwa, Tapai Kiut dan Ilham Abata. Mungkin persembahan diorang minggu ini tidak cukup kuat berbanding peserta-peserta lain.

Takpa Kitawa,  kita jumpa lagi nanti ya.

Untuk Superstar of the week pula telah menjadi milik Heart! Kumpulan ini terdiri daripada Daniel Lawak Solo, Azmi Caliph Buskers dan Ezad Lazim. Memang meriah persembahan diorang minggu ini.

Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 3


Azmi siap meniarap dekat lantai bawah stage tu. haha Kalau tak percaya, jom tonton episod penuh dekat bawah ini.

Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 3

Tarikh Tayangan : 12.7.2019
Masa : 9pm


- https://tv.layandrama.org/muzikal-lawak-superstar-2019-minggu-3.html


P/S : tolong refresh sampai video full keluar.

Amacam, betul tak admin cakap. hehe korang kena tengok sampai habis barulah korang tahu apa yang berlaku. Sekarang ni, aku tak sabar lak nak tengok episod penuh untuk minggu depan. hehe Siapa pula yang akan tersingkir.

Jom sama-sama kita nantikan.

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post