Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 2

Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 2. Memasuki minggu kedua muzikal lawak superstar, para peserta memberikan persembahan yang terbaik mereka.

Keserasian mereka semakin terserlah apabila persembahan mereka mendapat pujian juri dan penonton. Korang sempat tak tengok episod kedua ni? Kalau terlepas, korang boleh layan dekat bawah ni ya.


Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 2


Tarikh : 5.7.2019
Masa : 9 pm

Minggu pertama tidak ada penyingkiran, tetapi untuk minggu ini ada penyingkiran.

Untuk minggu kedua ini, ada dua kumpulan yang tersingkir. Mereka adalah kumpulan SEP dan BUNGA. Sayang sungguh kan. Nak buat macam mana, ini ada pertandingan, kita kena ikut jer lah.

Mereka pun masih baru dan masih banyak yang perlu belajar untuk sampai ke tahap yang terbaik bersama dengan otai-otai lawak yang lain.

Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 2




Amacam, best tak episod kedua ni? Kalau korang perasan tema minggu ini adalah Sekolah, sebab itu semua peserta , juri dan juga pengacara jadi cikgu tu. hehe Comel jer diorang kan.

Kumpulan yang dinobatkan sebagai Superstar of the Week adalah kumpulan BOTAK. Memang terbaik persembahan diorang semalam. Nampak keserasian diorang di atas pentas dan hasilnya mereka mendapat pujian ramai.

Peserta-peserta lain perlu contohi mereka dan berikan yang terbaik.

Perjalanan masih jauh, jangan putus asa dan teruskan usaha anda. Semoga berjaya untuk minggu ke 3 pula.

Selamat menonton.

Post a Comment

0 Comments