Sepahtu Reunion Raya Gear 5 Episod 3 FULL. Korang dah tengok ke episod kedua sepahtu reunion raya ni? Kali ni kita sambung episod ke 3 pula.

Jom tengok apa yang berlaku pada Dato Shuib dan Keluarganya.


Sepahtu Reunion Raya Gear 5 Episod 3 FULL

Tarikh : Raya ke 3
Masa : 9pm

Perangai Ayah kepada Dato Shuib makin menjadi-jadi perangai gila dia tu. hehe Nurse pun dah makin pening nak jaga.

Ada jer lawak yang dia buatkan. hehe

Jep pula masih setia mencari kekasih hati walau banyak ujian yang melanda.

Haa, kalau nak tahu apa jadi dekat diorang, jom lah kita tengok sama-sama dekat bawah ni.

Sepahtu Reunion Raya Gear 5 Episod 3 




Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post