Sepahtu Reunion Al Puasa 2019 Episod 4 FULL

Sepahtu Reunion Al Puasa 2019 Episod 4 FULL. Semalam telah ditayangkan siaran langsung sepahtu reunion sempena bulan puasa ni yang dah masuk episod ke empat tau.

Katanya semalam ceritanya best.
Ramai yang gelak terbahak-bahak sambil tengok episod ni.
hehehe

Tema minggu ini adalah ' Anak Abah Nak balik Raya ' yang menceritakan pengorbanan anak yang tidak dipandang oleh Ayahnya tetapi lebih menyayangi anak yang kaya.

Sepahtu Reunion Al Puasa 2019 Episod 4 FULL


Fuhh sedih tau tengok episod ni. hehe

Tarikh : 31.5.2019
Masa : 10 pm
Tetamu undangan : Fauziah Ghous dan juga Wawa Zainal

Sepahtu Reunion Al Puasa 2019 Episod 4 FULL


Bagi yang terlepas episod semalam, korang boleh layan dekat bawah ni ya.


Amacam? Best tak? hehe
Lama tak tengok fauziah ghous dengan Wawa Zainal beraksi kan. hehe

Rugilah kalau korang tak tengok.

Selamat menonton.






Post a Comment

0 Comments