Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 1. Semalam, telah mula bersiaran satu rancangan hiburan lawak yang baru yang berkonsepkan komedi muzikal. Rancangan ini dihoskan oleh Nabil Ahmad dan Nabila Huda.

Seramai 14 kumpulan bertanding sebagai peserta program lawak muzikal kali ini. Bagi yang terlepas, korang boleh layan dekat bawah ini ya.


Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 1


Tarikh : 29.6.2019
Masa : 9 pm
Saluran : Astro Warna

Tonton Muzikal Lawak Superstar 2019 Episod 1





Amacam, best tak episod pertama ni. Ada yang lawak ada yang masih hambar kan. takpalah, baru minggu pertama kan. Lepas dua tiga minggu, diorang mesti serasi dan masa tu mesti persembahan diorang gempak punya lah.

hehe, korang dah ada kumpulan yang korang nak support tak? Kalau ada, jom komen dekat bawah ni ya.

Akhir sekali, selamat menonton !

Post a Comment

Previous Post Next Post