Live Streaming Sepahtu Reunion AlPuasa 10.5.2019 (Episod 1). Malam ini akan mula ditayangkan rancangan sepahtu reunion alpuasa. Rancangan ini menggantikan sepahtu reunion live 2019 tau.

Kiranya sepahtu beraksi sempena bulan puasa, sebab tu ada alpuasa tu. hehe

Untuk Cameo malam ni adalah Imam Muda Asyraf tau!

Live Streaming Sepahtu Reunion AlPuasa 10.5.2019 (Episod 1)


Nak tahu gempak atau tidak, korang kenalah tengok malam ni ya.

Tarikh : 10.5.2019
Masa : 10 pm

Live Streaming Sepahtu Reunion AlPuasa 10.5.2019 (Episod 1)


untuk yang terlepas boleh layan di sini - Episod 1 .

Jom join group fb >> Saluran Live << untuk live streaming.

Harap-harap persembahan diorang malam ni tak mengecewakan lah . hehe Lepas terawih ni boleh lah layan dengan keluarga.





Post a Comment

Previous Post Next Post