[Live] Sepahtu Reunion Al Puasa 31.5.2019 Episod 4. Malam ini seperti biasa Sepahtu akan beraksi dalam episod khas sepahtu reunion sempena bulan puasa ini. Dah masuk episod ke 4 dah. Rasanya ini episod yang terakhir.

Sebab puasa pun dah nak habis kan. Agak-agak ada ke sepahtu raya pula nanti ? sama-sama kita nantikan yer.


[Live] Sepahtu Reunion Al Puasa 31.5.2019 Episod 4


Untuk sepahtu reunion malam ini, akan ada dua tetamu seperti biasa. anda rasa siapa agak-agak nya kan. hehe nanti admin kemaskini.

Kalau nak tengok live boleh tonton di Astro warna atau di bawah ini nanti ya.

Tarikh : 31.5.2019
Masa : 10 pm

[Live] Sepahtu Reunion Al Puasa 31.5.2019 Episod 4





SILA SHARE YER.

Jom join group >> Saluran Live << untuk live streaming.

Harap persembahan malam ini best lah kan. Tak sendu-sendu hehe. Apa-apa pun terima kasih kerana menonton rancangan sepahtu reunion ni sampai habis.

Korang memang terbaik lah...

Selamat menonton.






Post a Comment

Previous Post Next Post