Recents in Beach

Live Streaming Sepahtu Reunion Al Puasa 17.5.2019 Episod 2

Live Streaming Sepahtu Reunion Al Puasa 17.5.2019 Episod 2. Korang dah tengok episod 1 sepahtu reunion al puasa ? Ramai cakap best episod tu. Untuk hari ini pula, seperti biasa akan bersambung episod 2.

Tetamu Undangan - akan dikemaskini kemudian. Seperti biasa akan ada dua atau tiga tetamu undangan dalam setiap episod. Kita tengok nanti siapa yang akan jadi guest dan cameo dalam episod kali ini.

Live Streaming Sepahtu Reunion Al Puasa 17.5.2019 Episod 2


Untuk minggu lepas, diorang cerita pasal anak Pak ya dari London. Memang lawak habis lah tengok mat salleh celup ni beraksi. hahaha

serius tak sabar nak tunggu episod malam ni.

Agak-agak, apalah lawak geng sepahtu malam ni kan. hehehe

Tarikh : 17.5.2019
Masa : 10 pm

Live Streaming Sepahtu Reunion Al Puasa 17.5.2019 Episod 2


Bagi yang terlepas episod ini, anda boleh tonton menerusi pautan di bawah ini.

- Episod 2 Sepahtu reunion Alpuasa

Jom join group fb >> Saluran Live << untuk live streaming.

Tunggu sebarang kemaskini dari kami ya. Selamat menonton !

Post a Comment

0 Comments