[Live] Sepahtu Reunion Al Puasa 24.5.2019 Episod 3

[Live] Sepahtu Reunion Al Puasa 24.5.2019 Episod 3. Malam ini akan ditayangkan seperti biasa rancangan sepahtu reunion sempena bulan puasa ni. Ramai yang tak sabar nak tengok aksi geng-geng sepahtu malam ni kan. hehe

Tetamu jemputan malam ini adalah Salleh Yaakob dan Fiza Elite tau. Memang meriah punyalah stage hari ni. Aku sempat tengok sedutan dekat tv tadi. Memang lawak. hehe

Episod 2 tempoh hari pun lawak juga kan. rugilah kalau korang tak tengok. hehe

[Live] Sepahtu Reunion Al Puasa 24.5.2019 Episod 3

Tarikh : 24.5.2019
Masa : 10 om

Ahli kumpulan Sepahtu terdiri daripada Shuib, Jep, Pak Ya dan Rahim.

[Live] Sepahtu Reunion Al Puasa 24.5.2019 Episod 3


boleh tonton di bawah ni ya.


Jom join group fb >> Saluran Live << untuk live streaming.

Agak-agaknyalah kan, lawak dan sketcha apa pula yang diorang akan bawa malam ini ya? Setiap minggu boleh dikaakan sepahtu al puasa ni memang lain daripada yang lain.

Harapnyya malam ini persembahan mereka tidak mengecewakan. hehe

Selamat menonton.

Post a Comment

0 Comments