Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2019 Minggu 11. Malam ini macam biasalah, Sepahtu Reunion Live 2019 akan bersiaran seperti biasa. Ada lagi ke yang masih setia dengan rancangan ni ? hehehe

Bukan apa, macam dah lama sangat pula kan. Takutlah ada yang dah bosan. Untuk minggu ini, tetamu jemputan yang akan membantu sepahtu adalah Syura Badron tau !

Memang masuk airlah diorang malam ni. hehe


Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2019 Minggu 11

Tarikh : 5.4.2019
Masa : 9 pm

Ada yang nak live streaming ker? kalau nak jom layan dekat bawah ni ya.

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2019 Minggu 11


UPDATE - Link baru untuk video penuh episod 11 >> Tonton Episod 11 sepahtu reunion live 2019 <<

p/s : Tolong refresh banyak kali sehingga live streaming muncul ya.

Jom join group >> Saluran Live << untuk live streaming.

Harapnya jalan cerita malam ni best lah kan. Tak hambar lagi dah. hehe



Post a Comment

Previous Post Next Post