Sepahtu Reunion Live 2019 Minggu 11 ( FULL). Bagi yang dah tengok episod ke 11 ni, korang mesti rasa lain kan. Sebabnya adalah minggu ini lawak yang diorang buat memang menjadi.

Hehe ramai yang puji sepahtu untuk minggu ini.  Bagi yang terlepas episod 11, korang boleh layan dekat bawah ni ya.

Artis Jemputan untuk minggu ini adalah Syura Badron dan juga Dato Hattan. Memang meriah kan pentas semalam. Jep pula buat perangai haha memang terbahak-bahak lah orang tengok.

Sepahtu Reunion Live 2019 Minggu 11 (FULL)


Tarikh : 5.4.2019
Masa : 9 pm

Sepahtu Reunion Live 2019 Minggu 11 ( FULL)





Tolong refresh sehingga video keluar ya.

Korang rasa minggu ni sepahtu lawak tak? Admin rasa diorang ada penambah baikkan untuk minggu ni kan. Mungkin sebab tetamu diorang pun ok, jadi tak ada masalah nak buat jalan cerita yang menarik kan.

Selamat menonton !


Post a Comment

Previous Post Next Post