Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 7

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 7. Malam ini seperti biasa akan ada sepahtu. korang rasa apa konten yang akan di bawa dalam episod kali ni?

Tak sabar lak nak tengok. Oh ya, untuk minggu ini, tetamu undangan bagi sepahtu reunion adalah Era Fazira. Makin meriahlah persembahan diorang malam ni.

Tapi siapa pula tetamu kedua mereka?

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 7


kalau nak tahu, kena tengok lah persembahan malam ni.

Tarikh : 8.3.2019
Masa : 9pm

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 7


Tonton episod penuh di - Sepahtu 2019 Ep7 .

Jom join group fb >> Saluran Live << untuk live streaming.

Harap-harap persembahan minggu ni best lah kan. hehe


Post a Comment

0 Comments