Recents in Beach

Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 8 Full

Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 8 Full. Hari jumaat baru ini, Sepahtu kembali beraksi dalam sepahtu reunion live bagi minggu yang ke 8. Ramai yang tak sabar nak tengok kan. hehe

Artis jemputan untuk episod kali ini adalah Amyra Rosli dan Aaron Aziz. Dua-dua orang masuk air. hahaha kalau korang dah tengok, mesti korang tahu sebab apa aku cakap macam tu kan. hehe


Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 8 Full


Tarikh : 16.3.2019
Masa : 9 pm

Nak tahu lawak ke tak?
korang kena tengok sampai habis episod kali ni tau.

Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 8 Full





Selamat menonton !



Post a Comment

0 Comments