Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 5 Full.Semalam, sepahtu dah buat gila dekat program diorang tau. hehe Macam-macam diorang buat lawak dengan tetamu undangan mereka.

Dua orang tetamu undangan yang dibawakan khas pada minggu ini adalah Eyra Hazali dan juga Ramli Sarip. Memang lawak habis lah tengok dua orang tetamu ni semalam.

Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 6 Full


Bagi korang yang belum tengok lagi episod kali ni, boleh tengok dekat bawah ni ya

Tarikh : 1.3.2019
Masa : 9pm

Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 6 Full





Amacam, best tak?
hahaha lawak kan.

Tak sabar nak tengok episod baru sepahtu reunion live minggu depan.

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post