Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 4

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 4. Malam ini akan berlangsungnya rancangan sepahtu reunion live 2019. Dah masuk minggu keempat dah rupanya.

Setiap minggu akan ada tetamu jemputan kan. Malam ni korang rasa siapa agak2 yang jadi tetamu jemputan?

Aku bagi tahu tetamu yang pertama dulu lah, malam ini tetamu yang dijemput adalah Siti Nordiana.

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 4


Tetamu seorang lagi aku tak tahu. Hehe nak kena tunggu malam ni lah kan.

Tarikh : 15.2.2019
Masa: 9 pm

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2019 Episod 4






Sila refresh/tekan f5 kalau live streaming tak muncul.

Tak sabar nak bergelak ketawa dalam sepahtu reunion live 2019 malam ni.

Jom share dengan kawan-kawan korang.

Post a Comment

0 Comments