Video Penuh Maharaja Lawak Mega 2018 Minggu 10

Video Penuh Maharaja Lawak Mega 2018 Minggu 10. Fuhh semalam, persembahan kebanyakkan peserta memang terbaik. Sebab tu banyak dapat 5 Ha semalam.

Korang setuju tak dengan apa yang aku cakap ni ? kalau korang tak tengok lagi, memang tak tau punya lah. hehe

takpa korang boleh layan  dekat bawah ni ya.

Video Penuh Maharaja Lawak Mega 2018 Minggu 10


Info Program

Tarikh : 4.1.2019
Masa : 9 pm

Peserta yang tersingkir untuk minggu suku akhir ni adalah peserta kumpulan Masin. Sedihkan tengok diorang..

Mungkin takda rezeki untuk mara ke final kot kan.

Bagi yang terlepas episod semalam, boleh layan dekat bawah ni  ya.




Post a Comment

0 Comments