Type something and hit enter

author photo
By On
Biodata Scha Elinnea Watak Nurul Jannah Dalam Dram Mr Grey

Dalam Drama Mr Grey, watak Nurul Jannah memang memainkan peranan dalam menghidupkan suasana dalam rumah bersama dengan nisa. Anda tahu siapa watak jannah tu ? dia adalah Scha elinnea. Siapa scha ni ? jom kita baca Biodata Scha Elinnea Watak Nurul Jannah Dalam Dram Mr Grey


Biodata Scha Elinnea 


Nama Penuh: Natasha Mohamed Mubeen
Nama Artis : Scha elinnea
Asal : Sungai Petani
Umur : 19tahun(2018)
Tarikh Lahir : 1999

>> instagram Schaelinnea <<

Muda lagi lah.. aku ingat umur scha elinnea ni dah tua. hehe sebab tengok dia macam matang kan bila berlakon. mungkin faktor mekap yang membuatkan dia nampak tua tu.

Lebih senang dengan menggunakan nama panggilan Scha, scha yang bergerak dibawah naungan prokuya studios ini mula menjadi pelakon selepas dilamar oleh syarikat berkenaan.

semakin hari rezekinya makin murah. dan kita doakan agar dia terus kekal dalam dunia seni lakonan ni. jom kongsikan biodata jannah @ Scha elinnea ni tau !


Biodata Scha Elinnea Watak Nurul Jannah Dalam Dram Mr Grey

1 comments:

avatar

Cantik dia ni..

Click to comment