Type something and hit enter

author photo
By On
Beli Novel " Ti Amo, Sweeatheart 100 Hari ". Tak lama lagi drama lakonan zul Arifin dan Neelofa akan bersiaran di Astro. Ramai gila yang tak sabar nak tengok drama ni. rupanya cerita ini diadaptasi dari novel yang ditulis oleh suri ryana..

kalau anda belum ada lagi novel macam ini, boleh dapatkan di bawah.. apa sebenarnya cerita disebalik novel ni ?


Beli Novel Ti Amo, Sweetheart 100 Hari

Sinopsis Novel Ti Amo, Sweetheart 100 Hari


Satu penipuan… satu fitnah. Malissa ditinggalkan oleh suaminya (Iskandar) setelah setahun mereka mendirikan rumah tangga. Dina, permata hati Malissa dibawa pergi bersama Iskandar. Dua tahun Malissa cuba menjejaki Iskandar sehinggalah seorang lelaki misteri membekalkannya maklumat terkini keberadaan Iskandar.

Demi sebuah penjelasan, Malissa nekad ke Itali untuk bersemuka dengan Iskandar. Satu insiden di apartmen Iskandar menemukan Malissa dan Dina semula. Tidak mahu Dina kemurungan akibat berpisah sekali lagi dengan Malissa, Iskandar membuat satu tawaran. Malissa menjadi babysitter Dina hinggalah khidmatnya tidak diperlukan lagi.

Apabila kebenaran telah terbongkar, Iskandar cuba mendapatkan semula cinta dan kepercayaan Malissa namun, sukar bagi Malissa memberikan peluang kedua buat Iskandar. Hatinya sudah hancur lumat! Sekali lagi Iskandar membuat tawaran kepada Malissa. Tinggal bersamanya selama seratus hari. Dan dalam tempoh itu dia akan cuba mendapatkan semula cinta Malissa.

Berjayakah Iskandar mendapatkan semula cinta Malissa dalam tempoh seratus hari itu?

Siapakah dalang di sebalik fitnah yang dilemparkan kepada Malissa itu?

“Masihkah ada cinta di pertemuan kedua?”


Beli Novel " Ti Amo, Sweetheart 100 Hari " 


Bagi yang nak beli novel ini,
Jangan risau, anda tak perlu ke kedai pun.

boleh beli online di sini >> Beli novel ti amo, sweetheart 100 hari .

MUDAH !
CEPAT SAMPAI !!

hehehe
boleh baca novel ni dekat rumah jer kan.

Selamat membaca !

Click to comment