Type something and hit enter

author photo
By On
Tak lama lagi nak mengundi !! . sebenarnya, baru-baru ini aku ada dengan lagu marilah mengundi ni berkumandang dekat TV. jadi aku pun nak kongsikanlah lirik lagu ' mari mengundi ' ini. jom nyanyi sama-sama ..

lagu ni akan keluar bila nak mengundi. maksudnya tak lama lagi lah kan tarikh dia. korang dah bersedia ? bersedia nak nyanyi lagu ini ikut lirik dia ? hehehe

Lirik Lagu ' Mari Mengundi '

Lirik Lagu Marilah Mengundi


Marilah mari
Pergi mengundi
Jangan lupa kewajipan pada negara

Marilah mari
Pergi mengundi
Jangan lupa kewajipan pada negara

Hari undi akan tiba
kekalkan demokrasi
gunakan hak kita yang asasi

Fikir terlebih dulu
Dengan akal bestari
Sebelum membuang undi
Yang dihargai

Marilah mari
Pergi mengundi
Jangan lupa kewajipan pada negara

Marilah mari
Pergi mengundi
Jangan lupa kewajipan pada negara

Jangan lupa kad pengenalan
Serta nombor daftar undi
Masa tidak kerugian
Membuang mengundi

Bila memangkah kertas undi
harus kita berhati-hati
kalau salah tak berganti sesal sendiri

Marilah mari
Pergi mengundi
Jangan lupa kewajipan pada negara

Marilah mari
Pergi mengundi
Jangan lupa kewajipan pada negara


Click to comment