Video Sepahtu Reunion Live 2017 Minggu 5 Online

Video Sepahtu Reunion Live 2017 Minggu 5 Online. Hai korang, semalam kan aku tak sempat nak buat live... satunya sebab tak ada yang buat live streaming. jadi mulai minggu depan , aku tak buat dah live streaming sepahtu tau. aku cuba upload video macam ni untuk korang.

Video Sepahtu Reunion Live 2017 Minggu 5 Online


jadi kalau nak tengok video macam ni. korang kena cuba tengok keesokan harinya macam hari sabtu ni lah ya. untuk yang terlepas semalam, korang tengok di bawah ya.

PART 1

Selebihnya korang tengok di SINI .

Astro buat part by part, jadi terpaksalah tengok sikit- sikit. hehehe

selamat menonton .



0 comment... add one now

Visitors