Senarai lagu Minggu 5 Gegar Vaganza 4 ( 2017 )

Senarai lagu Minggu 5 Gegar Vaganza 4 ( 2017 )


Hai korang, dah selesai dah konsert ke 4 semalam. konsep semalam adalah berdua lebih baik dalam bahasa lain adalah berduet !! hehe sebelum aku komen, jom baca dulu lagu untuk minggu ke 5 gegar vaganza 4 minggu depan .


Senarai lagu Minggu 5 Gegar Vaganza 4 ( 2017 )


Hazami - Jerat Percintaan (Siti Nurhaliza)
Liza Hanim - Lelaki Teragung (Dayang Nurfaizah
Aishah - Menghitung Hari (Kris Dayanti)
Firman - Bukan Aku Tak Cinta (Iklim)
Tia Jinbara - Antara Hujan & Air Mata (Sudirman)
Lan Kristal - Sangkar Cinta (Ziana Zain)
Elyana - Sepi (Yuni Shara)
Syura - Sepi Sekuntum Mawar Merah (Ella)
Aqasha - Juwita (M Nasir)
Nabil & Jihan - Despacito

untuk minggu depan dengan tema " kaum kerabat " mesti akan ada perubahan dari segi persembahan.

komen minggu ke 4 :

semalam aku tengok aksi peserta gegar vaganza 2017 ni, apa yang boleh aku katakan adalah penyanyi jemputan lebih menonjol dari peserta.

hampir kesemua peserta macam tu. cuma hazami ja yang nampak lain dari lain. sebab dia memang power bab suara ni. yang lain kebanyakkan tenggelam .

musim lepas pun jadi macam ni gak, bila berduet , mesti peserta akan tenggelam. jadi minggu depan kita harap ada perubahan lah kan. hehehe

ini pandangan aku sahaja, korang baca dengan nada memberi pendapat bukan nada mengecam ya. insyaallah ini akan bermanfaat untuk kita semua.

minggu depan ada lagu tak tun tuang laah !! hehehe
sebenarnya dia akan bergabung dengan nabil,jihan untuk lagu despacito.

nak tengok juga dia macam mana . hehehe
kenal nama jer kan.

jom kongsikan lagu minggu 5 gegar vaganza 4 ni dekat kawan-kawan lain. hehe
nanti hari konsert, aku kongsikan live ya macam sebelum ni.

0 comment... add one now

Visitors