Lagu Minggu ke 4 Gegar Vaganza 2017

Lagu Minggu ke 4 Gegar Vaganza 2017


Lagu Minggu ke 4 Gegar Vaganza 2017. Persembahan minggu ketiga baru berlalu. boleh dikatakan yang peserta seperti bergelut kerana lagu-lagu yang dipilih tu bukan genre mereka.

tapi masih berada di tahap yang terbaik untuk ke minggu seterusnya.
siapa tersingkir sudah terjawab.

dia adalah kak engku.

berikut merupakan senarai lagu minggu ke 4 GV 2017



  • Liza Hanim ft hafiz Shuib - Dirgahayu
  • Lan kristal ft Siti Nordiana - Naluri Cinta
  • Firman Ft Misha Omar - Biar Menjadi Kenangan
  • Aishah Ft sam innuendo - Ceritera Cinta
  • Hazami ft Azharina - Jangan Pisahkan
  • Aqasha Ft Tomok - Cinta itu Membunuhku
  • Elyana ft - Epol Drama Band - Aku yang tersakiti
  • Haida ft Ezad Lazim -Memori daun pisang
  • Tia Jinbara Ft Aweera - Arjuna Mencari Cinta
  • Syura Ft Bob AF - Selasihku Sayang

= > Persembahan Minggu ke 3 di sini.

Selain dari persembahan peserta, aku selalu ternantikan siapa juri jemputan dalam GV 4 ni. hahaha kemain setiap minggu ada juri hebat-hebat kan.

ada yang banyak cakap.
ada yang pendiam dan macam-macam lah kan.

hehe baru minggu 4 tau.
okaylah. korang share lah senarai Lagu Minggu ke 4 Gegar Vaganza 2017


0 comment... add one now

Visitors