Biodata Jep Sepahtu Yang Mengejutkan Korang


Biodata Jep Sepahtu



Jep sepahtu merupakan seorang pelawak yang dicungkil bakatnya dari rancangan Raja Lawak... ketika tu dia bersama mamat dan shuib membentuk pasukan sepah. dari situlah orang mula mengenali jep.

Biodata Jep Sepahtu


Nama penuh : Mohd Nadzri Bin Zainal Abidin
Nama Artis : Jep Sepahtu
Asal : Johor
Umur : 32 tahun (2017)
Tarikh Lahir : 1985

Instagram Jep sepahtu : https://www.instagram.com/jepsepahtu/
Twitter Jep Sepahtu : https://twitter.com/jep_sepahtu
Facebook Jep Sepahtu : https://www.facebook.com/Jepsepahtu72/

Sejak jep kahwin dengan sari yanti ,
makin murah rezeki dia kan.

diorang pun.. pasangan yang sweet.

Ramai yang suka dengan lawak jep.
tambah-tambah sekarang ni dia jadi penyampai radio Sinar Fm.

projek terbaru jep dengan sepahtu adalah Sepahtu Reunion Live 2017. rancangan ni dah masuk musim kedua tau.

jep sepahtu
Jep dengan rahim

.. penerimaan orang ramai pun makin baik dan makin ramai yang menonton rancangan ni.
jep pun dah menang banyak anugerah.

Maharaja Lawak Mega
Maharaja Lawak

dan banyak lagi anugerah yang lain.
aku harap jep terus relevan hingga masa hadapan..

Jep ada kekuatan tersendiri
sebab tu dia masih di minati ramai.

korang pula rasa macam mana ?
lawak jep ni selamba ja kan. tapi orang boleh gelak.
hahaha

Jom komen dekat bawah pendapat korang.
aku nak baca juga. hehehe

0 comment... add one now

Visitors