Lirik Lagu Dia ( Ost Drama Dia TV3 )

hai korang, hari ni aku nak kongsikan mengenai lirik lagu dia yang di nyanyikan oleh dayang nurfaizah. lagu ini juga merupakan lagu tema untuk drama dia yang ditayangkan di tv3. korang dah tengok ke drama tu ?

Dayang Nurfaizah merupakan antara penyanyi yang sedang viral ketika ini. walaupun sudah bertahun dalam dunia seni, dia tetap kuat dan kekal di dalamnya. Dayang nurfaizah yang terkenal dengan lagu lelaki teragung . Jom baca lirik lagu dia di bawah ni ya .

Lirik Lagu Dia ( Ost Drama Dia TV3 )


Lirik Lagu Dia ( Ost Drama Dia TV3 )


lagu DIA nyanyian dayang nurfaizah ini ditulis oleh hael husaini, omar k dan Ezra Kong . komposer yang sama dengan penulis lirik lagu ini. Lagu Dia ini dipilih sebagai OST drama Dia tau.

Masih masih detak yang sama
Tiada yang terubah
Masih masih segar yang sama

Akankah dia tersedar
Ku terluka dan terlupa
Hingga datang semula,
ku terluka
Dan Terlupa

Sampai bila tak terganti seperti dirinya
Sampai bila tak berubah rinduku padanya
Dia luar biasa dari segalanya
Oh penawar cinta dia

Hanya bayangan di minda semua tentang dirinya
Hanya aku masih terjaga

Akankah dia tersedar
Ku terluka dan terlupa
Hingga datang semula ku terluka
Dan terlupa

Sampai bila tak terganti seperti dirinya
Sampai bila tak terubah rinduku padanya
Dia luar biasa dari segalanya
Oh penawar cinta dia

Biar masa terganti masa
Biar luka atas luka
Setiap saat masih merindukannya
Pulanglah kau yang ku cintai
Pulanglah kau kepadaku ku menunggu
Ku menunggu

Sampai bila tak terganti seperti dirinya
Sampai bila tak terubah rinduku padanya
Dia luar biasa dari segalanya
Oh penawar cinta dia

Dia... Dia... Dia..

Musik Video Lagu Dia Dayang Nurfaizah


video sumber youtube

aku suka part chorus dia. hehehe tapi suara dayang memang unik dan menarik. tak ramai penyanyi baru yang ada suara macam dia kan. apa pendapat korang mengenai lagu ini ? jom komen di bawah .

0 comment... add one now

Visitors