Sedap Makan Burger, Ini Cara buat bisnes Burger

" Bang, bagi burger special satu "

Ayat yang selalu kita guna bila nak beli burger di gerai berdekatan kita. kadang-kadang sambil dok tunggu burger tu siap, terfikir jugalah macam mana nak buat bisnes burger ni kan. Untung ke bisnes ni. sambil tengok abang tu goreng burger, kepala ligat berfikir.

Nampak susah, boleh kaya ke ?

Usaha !

itu sahaja kunci orang yang berjaya, tak kenal erti putus asa.

kalau putus asa sekali, bangkitnya kembali dua kali. itu adat orang yang berusaha.

bukan semua benda boleh dapat dengan cara yang mudah. betul tak ?


Sedap Makan Burger, Ini Cara buat bisnes Burger
Sedap Makan Burger, Ini Cara buat bisnes Burger

gambar sumber : Cari Gold

Sedap Makan Burger, Ini Cara buat bisnes Burger

Kalau kita bayangkan ya, nak set up sebuah bisnes burger memerlukan kos yang agak tinggi. nak beli gerainya  stok burger, roti dan lain-lain lagi. fuhhh banyak pakai duit ni.

tapi kan semua benda ni nampak meleset bila korang baca panduan bisnes burger. penulis tu ada cerita bagaimana nak dapat keuntungan 5 angka dari bisnes burger SETIAP BULAN.

sebenarnya, perbelanjaan awal memang nampak mahal. andai kita konsisten, kita dapat cover balik kos modal kita.

bayangkan dapat untung 5 angka dari jual burger jer ?

fuhh padu ni.

Nampak macam mustahil, tapi kalau kau berusaha mesti boleh dapat punyalah !

aku yakin benda tu. tapi macam mana nak mula ?

pertama sekali, kita kena pastikan kita kena tahu rahsia disebalik bisnes burger ni. ya ! nanti kalau kita rugi, kita tahu macam mana nak bangkit balik. betul tak ?

Sos burger mempengaruhi bisnes burger .

betul tak , kalau makan burger tapi sos dia tak sedap, memang tak beli dah dekat kedai tu. aku pun macam tu, sos memainkan peranan yang penting nak bagi tarikan kepada pengunjung. tapi macam mana nak buat sos yang sedap ?

Semua persoalan ini perlu di selesaikan bila korang nak mulakan bisnes burger.

korang tahu apa pantang larang dalam bisnes burger ?

mesti korang sakit hatikan bila aku tanya banyak soalan ni dekat korang tapi aku tak bagi jawapan yang korang nak.

hehehe

ada satu panduan rahsia kaya dengan burger. panduan ini sesuai untuk korang yang nak mulakan bisnes burger. panduan ini juga menjawab beberapa persoalan yang aku bagi dekat korang sebelum ini. korang nak tau selok belok bisnes ni, korang kena dapatkan rahsia ini.

dapatkan di sini- Rahsia kaya dengan burger.

lepas korang dah dapatkan panduan tu, korang dah boleh congak dah sikit nak buat bisnes burger macam mana. bila dah kaya, korang boleh belikan apa saja yang ahli keluarga korang nak. anak dan isteri nak apa, korang boleh tunaikan.

lepas tu, diorang pun makin sayang dekat korang. korang tak nak ker hidup korang macam tu ? mesti nak kan. jadi, buatlah keputusan yang terbaik. aku tak paksa, aku cuma bagi cadangan sahaja. kalau korang nak berjaya, korang kena gerak dari sekarang. jangan sampai nasi dah jadi bubur.

Fikir baik-baik, fikirlah pasal keluarga korang dan orang yang tersayang. nak harapkan gaji bulanan memang tak cukup, betul tak ? ini mungkin dapat membantu menggembirakan hati keluarga korang.

aku harap entri cara buat bisnes burger ini membantu korang untuk berjaya. insyaallah . aku sentiasa doakan korang. semoga berjaya.

0 comment... add one now

Visitors