Harga Samsung Galaxy Note 8 Di Malaysia

Harga Samsung Galaxy Note 8 Di Malaysia
Harga Samsung Galaxy Note 8 Di Malaysia


Harga Samsung Galaxy Note 8 hampir RM 4 ribu ? ya, itulah hakikatnya apabila jenama samsung galaxy Note 8 ini selesai di lancarkan di Malaysia baru-baru ini. Terkejut juga bila dengar harga note 8 ni dah nak sampai RM 4 ribu . tergamam pun ada . hehe

Mungkin zaman dah berubah, nilai dan harga pun makin meningkat naik. tak apa lah, harga mahal pun orang nak beli juga kan. korang kan kaya. hahaha Note 8 ni kan versi terbaru jadi , mesti ramai yang nak beli kan. tapi ramai yang puas hati dengan jenama samsung ni jadi ramai lah yang akan tetap beli walaupun mahal.

Harga Samsung Galaxy Note 8 Di Malaysia


Harga yang di tawarkan adalah RM 3999. WOW !

Spesifikasi Samsung Galaxy Note 8 di Malaysia

Aku sempat tengok beberapa spesifikasi note 8 ni kan. nak juga bandingkan dengan harga note 8 ni. jadi aku jumpa maklumat dia seperti di bawah:-


  • Skrin 6.3″ QHD+ HDR
  • pemproses Exynos 8895 lapan teras
  • memori : 6GB RAM dan storan 64GB

( boleh tambah sampai 256GB menggunakan kad MikroSD )

  • Dwi-kamera 12+12 Megapixel f/1.7+f/2.4 dengan dual OIS
  • kamera hadapan 8-Megapixel f/1.7
  • Sebuah bateri sebesar 3300 mAh membekalkan kuasa kepada
  • Android 7.1.1


Sumber : https://amanz.my/2017148322/


Gambar Samsung Galaxy Note 8 di Malaysia

Ada orang cakap note 8 ni tak lawa, betul ke ? hahaha aku tengok gambar ni lawa jer, korang ni memandai jer cakap note 8 ni tak lawa. ehh korang ke ? hehe

Harga Samsung Galaxy Note 8 Di Malaysia
Harga Samsung Galaxy Note 8 Di Malaysia

Harga Samsung Galaxy Note 8 Di Malaysia
Harga Samsung Galaxy Note 8 Di Malaysia


Harga Samsung Galaxy Note 8 Di Malaysia
Harga Samsung Galaxy Note 8 Di Malaysia

gambar sumber : facebook samsung

Amacam? korang nak ke note 8 ni ? mestilah nak kan. bagi yang nak beli ni boleh dapatkan samsung galaxy note 8 mulai hari ini 22 september di kedai-kedai samsung di seluruh negara. jom kongsikan entri Harga Samsung Galaxy Note 8 Di Malaysia ni dengan rakan-rakan korang yang nak beli. mana tau diorang berminat. terima kasih.


0 comment... add one now

Visitors