[ DOWNLOAD ] Kalendar Hijrah dan Waktu Solat 1439H Negeri Pulau Pinang

Kalendar Hijrah dan Waktu Solat 1439H Negeri Pulau Pinang. Memasuki awal muharram, kalendar islam atau kalaendar hijrah pasti berubah ke tahun yang baru. Bila takwim berubah sudah pasti perubahan juga pada waktu solat. Kita di negeri pulau pinang menggunakan takwim dari Jabatan Agama Islam Negeri Pulau Pinang sebagai panduan untuk solat .

Aku terbaca mengenai takwim ni, jadi aku nak kongsikan dengan korang mengenai Kalendar Hijrah dan waktu solat untuk tahun baru yang nak mai ni.

Kalendar Hijrah dan Waktu Solat 1439H Negeri Pulau Pinang
Kalendar Hijrah dan Waktu Solat 1439H Negeri Pulau Pinang

Kalendar Hijrah dan Waktu Solat 1439H Negeri Pulau Pinang


Bagi yang nak kalendar hijrah 1439 H , korang boleh klik pautan di bawah ini. Mudah jer, korang akan di bawa ke pautan download yang baru.

Klik untuk Download - Takwim Hijrah dan Waktu Solat 1439 H Pulau Pinang.

korang klik jer dan download.

Selesai. hehe

Bila Masuk Tahun 1439 H, jangan lupa muhasabah balik tahun yang kita lalui ini. jangan abaikan tau.

Rugi kalau tak buat penambah baikan dalam hidup kita ni.

aku cakap benda ni untuk diri aku juga.

aku pun banyak dosa , tak fokus dalam hidup ni kan. tapi apa-apa pun kita cuba untuk berubah menjadi lebih baik. betul tak ? , elakkan merungut terlalu banyak hehe

Jom kongsikan entri ni dekat rakan-rakan lain. tag diorang sama tau.

terima kasih.


0 comment... add one now

Visitors