Lirik Lagu Ku Hanya Sayang Padamu Aiman Tino

Lirik Lagu Ku Hanya Sayang Padamu Aiman Tino. Sebenarnya aku sendiri terkejut dengan Aiman Tino ni. Power tak power dia ni , aku rasa tahun ni saja dah 3 lagu dia bawa keluar, terbaru ni leps lagu raya, dia keluarkan pula lau ku Hanya Sayang Padamu. Lirik lagu ni pun power weh. Tapi boleh di katakan semua lagu Aiman Tino ni mesti best dan ramai yang suka dengar. Macam dah jadi satu fenomena pula lagu-lagu aiman tino ni kan. ke sebab orang suka dia jer ? hehehe


Lirik Lagu Ku Hanya Sayang Padamu Aiman Tino
Lirik Lagu Ku Hanya Sayang Padamu Aiman Tino


LIRIK LAGU KU HANYA SAYANG PADAMU AIMAN TINO


Mungkin kali ini
Bukan lagi aku
Yang kau sakitkan
Mungkin tiada lagi
Ku di dunia ini
Kau bidadari
Bila malam bila rindu
Tiap kali ku cuba
Melupakanmu
Ada saja mu
Kata padaku
Aku dihidupmu
Bukan aku mau jauh
Bukan juga ku benci
Pada dirimu
Bukan niatku
Lukai kamu
Bukan diriku
Benar
Ku hanya sayang padamu
Bukannya takdirku
Untuk bersamamu
Jika
Setiap langkah ku ini
Terhenti di sini
Untuk selamanya
Izinkan ku pergi
Bila malam bila rindu
Tiap kali ku cuba
Melupakanmu
Ada saja mu
Kata padaku
Aku dihidupmu
Bukan aku mau jauh
Bukan juga ku benci
Pada dirimu
Bukan niatku
Lukai kamu
Bukan diriku
Benar
Ku hanya sayang padamu
Bukannya takdirku
Untuk bersamamu
Jika
Setiap langkah ku ini
Terhenti di sini
Untuk selamanya
Izinkan ku pergi
Izinkan ku pergi
Izinkan ku pergi

Oh tidaakk, aku pun turut menyanyi sekali lagu ni . hahaha sedap musik untuk lagu baru Aiman tino ni kan. korang dah dengar ke ? mesti pernah kan , sebab radio-radio pun asyik mainkan lagu dia jer. hehe ada ke peminat aiman tino ni ?  say hi please !

hehe


0 comment... add one now

Visitors