Tips Mudah Cuci Kipas Siling

Tips mudah cuci kipas siling. Haaa nak sambut raya ni kan mesti ramai yang nak kemas rumah, nak bersih itu dan ini kan. jadinya aku nak kongsikan beberapa tips untuk korang yang nak cuci kipas siling. haaa, mesti korang rasa susah sebab dia tinggi lepas tu susah nak sampai lak kan. jangan risau aku ada tips untuk korang.


Tips Mudah Cuci Kipas Siling
Tips Mudah Cuci Kipas Siling
**Gambar background sumber google

TIPS MUDAH CUCI KIPS SILING


Barang yang di perlukan.

1. Sarung bantal.

bantal letak tepi. hahaha.

Cara Cuci Kipas Siling.


1. masukkan bilah kipas kedalam sarung bantal.
2. tarik dua atau 3 kali supaya habuk pada kipas keluar.
3. tengok perubahan dia.
4. habuk akan melekat pada sarung bantal tersebut.
5. selesai.


Selain itu, tujuan utama CUCI KIPAS SILING adalah untuk melajukan semula kipas dan juga mengelakkan kotoran seperti habuk turun ke lantai seperti salji di musim sejuk.


Jom kongsikan tips cuci kipas siling ini dengan rakan-rakan lain. ataupun adik beradik korang yang nak cuci kipas nanti. hehehe semoga bermanfaat.

sekian.

2 comments.. read them below or add one

Hani Fadhlina Abdul Rahman Hani Fadhlina Abdul Rahman June 19, 2017
Errrkk, tarik dua tiga kali tu cam ner? Apa yg nak ditarik? Mohon penjelasan... Huhuhu, baru smlm selesai cuci kipas syiling, gigih panjat tangga...
Team Blogpadu Team Blogpadu June 21, 2017
ikut macam dalam gambar atas tu, jadi tarik jer kebawah sarung bantl tu. jangan tarik kpas tu sudah lerr.. hehe

Visitors