Resepi Udang Goreng Sedap

Lamanya tak tulis resepi dekat blog ni kan. Jadi hari ni kita sembang pasal resepi udang goreng . Korang tahu kan udang, hahaha mesti lah tahu  kan . hehe selalunya aku suka makan gulai udang. sedap dia perghh lebih-lebih lagi bila mak dekat rumah yang masak.


Resepi Udang Goreng Sedap
Resepi Udang Goreng Sedap


kali ni kita try pula resepi Udang Goreng , kalau korang makan mesti terangkat.

Resepi Udang Goreng Sedap


Bahan-Bahan

1. Udang.
2. Tepung Kfc atau tempung biasa.
3. Minyak

Cara - cara

1. Gaul udang dengan tepung sekali gus.

2. Udang tu nak buang kulit atau tidak terpulang kepada anda.

3. nak sedap pecahkan telur sebiji atau dua biji dan gaul .

4. Panaskan minyak .

5. Masukkan udang yang dah di gaul kedalam minyak dan goreng.

6. Siap.


Korang hidangkan bersama nasi goreng atau nasi biasa. Jangan Lupa sediakan Udang Goreng ini dengan Sos cili. perghhh terangkat angkat nanti. hehehe

Jom kongsikan Entri berkaitan Resepi udang goreng sedap ini dengan kawan-kawan yang lain. mana tau depa nak cuba juga ke kan.

Sekian.

0 comment... add one now

Visitors