Pengalaman Ditipu Ketika Beli Barang Dari China

Pengalaman Ditipu Ketika Beli Barang Dari China
Pengalaman Ditipu Ketika Beli Barang Dari China

Pengalaman Ditipu Ketika Beli Barang Dari China. Dalam ke ghairahan kita memborong barangan dari china, kita kena sedar yang ada ketika kita berdepan dengan risiko. Ya , risiko untuk ditipu oleh penjual di sana.

Bagi mengelakkan dari di tipu hidup-hidup dan akhirnya menyebabkan anda kerugian. Ikuti pengalaman lelaki ini ditipu ketika beli barang dari china.

PENGALAMAN DITIPU KETIKA BELI BARANG DARI CHINA


Atas kertas, nak memborong barang-barang fizikal dari China kadangkala nampak mudah.Tapi hakikatnya saya pernah ditipu dan telah melakukan pelbagai kesilapan di dalam menjalankan bisnes borong ini .Ia mengakibatkan saya kerugian beberapa ribu ringgit dan terpaksa menghadapi pelbagai masalah. Antaranya :
  1. Ditipu oleh pembekal. Sudah order dan bayar tapi... barang tak sampai-sampai!.
  2. Stok sampai, tapi tak boleh pakai langsung!
  3. Tersalah pilih stok, yang menyebabkan barang susah untuk dijual.
  4. Paling memalukan... kena "sound" di kaunter PosLaju sebab tak pandai bungkus barang.. pergh!.
Masalah-masalah ini ada yang menyebabkan saya rugi begitu banyak wang, masa dan tenaga.Tuhan saja yang tahu perasaan saya pada masa itu.

dari,
Tuan Nigel

Lumrah lah kan, bila ada orang nak ambil kesempatan dekat kita ni macam macam dia boleh buat. Kita yang baik ni lah yang asyik kena tipu. Yang lebih sedih bila kita terdesak dan tak ada duit back up untuk sambung bisnes tu selepas kena tipu.

akhirnya bungkus lah jawabnya. Sebab tu kita kena belajar dari PENGALAMAN DI TIPU BELI BARANG DARI CHINA ni sebab nak elakkan dari kita di tipu di kemudian hari.

Aku ada cadangan panduan untuk korang, panduan yang di tulis sendiri oleh Tuan Nigel untuk korang yang nak borong barang dari China. Lepas korang dapatkan panduan ini, pelbagai ilmu mengenai borong barang dari china korang akan lebih faham dan lebih hebat.

Panduan tersebut di beri nama Rahsia Taobao .

Antara isi kandungan Rahsia Taobao ini adalah :

1. Teknik Mencari Produk Pasti Laku.

2. Produk Yang Perlu Di elakkan

3. Langkah demi langkah membuat pembelian dengan Taobao.com.

dan banyak lagi.

Bagi yang berminat, dapatkan di sini - Rahsia Taobao.com

Bagi yang ada bisnes sendiri, aku cadangkan korang beli rahsia taobao ni. ramai dah yang berjaya dan masyukk. kalau korang lepaskan peluang ni, mungkin kereta BMW mewah tu, korang boleh tengok je la. ermm

Kesimpulan.

Nak beli barang dari china ni bukan mudah. ramai yang kena tipu tapi depa dok senyap jer tak bagitau orang lain. Yang ada semua yang berjaya sahaja. tapi bila kita sendiri cuba, kita pula yang kena tipu. jadi aku harap korang gunakan betul-betul pengalaman Tuan Nigel ni supaya korang berjaya dalam bisnes korang.

Selamat mencuba.

Entri sebelum : Tips cuci Kipas Siling

Sekian.

0 comment... add one now

Visitors