Menu Berbuka Puasa Mudah dan Senang di Sediakan

Menu Berbuka Puasa Mudah dan Senang di Sediakan. Dah masuk bulan ramadhan, ramai yang mula mencari menu berbuka puasa yang mudah dan senang untuk di sediakan. Banyak sebenarnya menu yang boleh di senaraikan, jom aku senaraikan 5 menu berbuka puasa yang mudah di sediakan.


Menu Berbuka Puasa Mudah dan Senang di Sediakan

Menu Berbuka Puasa Mudah dan Senang di Sediakan 


1. Nasi Goreng Ayam .
2. Bihun .
3. Nasi Putih + lauk ayam goreng .
4. Nasi Putih + Kari + sayur
5. Mee atau Meggi Goreng.

Haiihh terliur habis bila baca senarai menu ni kan. Takpa sabar-sabar nanti nak buka puasa dah ni . hehehe

Antara menu lain yang boleh korang buat menu berbuka puasa adalah seperti murtabak , satay , air balang dan lain-lain. kenapa aku cakap mudah, korang nak tips tak ? hehe senang jer, korang gi beli dekat pasar ramadhan jer. hehe senang pun senang.

Aku harap Menu Berbuka Puasa Mudah dan Senang di Sediakan ini membantu korang mencari menu yang sedap dan senang untuk di sediakan. semoga ia bermanfaat untuk kita semua.

Sekian.

0 comment... add one now

Visitors