LAGU RAYA AIMAN TINO - LAGU LARA DALAM KERINDUAN ! SEDAP SUARA AIMAN TINO !

Lagu raya Aiman Tino merupakan lagu terbaru nyanyian beliau . Lagu tersebut bertajuk Lara dalam kehidupan. Lagu ini menambah kemeriahan yang akan berlaku pada bulan syawal nanti. Tapi jangan lupa, puasa dulu tau ! hehehe

Lagu raya Aiman Tino
lagu raya aiman tino - lara dalam kerinduan


Pasti ramai yang nak tengok lagu raya aiman tino kan. Jom layan video di bawah !

LAGU RAYA AIMAN TINO - LAGU LARA DALAM KERINDUAN !




Komen .

Bila dengar lagu ni, secara automatik teringat abah dengan mak di rumah. Sentiasa terbayang wajah mereka bila menjelang hari raya. Setiap dari kita punya mak dan abah. hargailah mereka selagi mampu bukan semata-mata hari raya sahaja .

LAGU RAYA AIMAN TINO - LAGU LARA DALAM KERINDUAN ini memberi kesedaran kepada kita supaya sentiasa ingat kepada ibu dan ayah. Aiman juga tekan kan perasaan sedih dalam kerinduan bila berjauhan dengan mak dan ayah .

Mesti ramai yang suka LAGU RAYA AIMAN TINO - LAGU LARA DALAM KERINDUAN , kalau korang suka, apa kata share lagu ni dekat ibu dan ayah korang. atau pun kawan-kawan korang yang ada di perantauan. Mesti diorang nangisnya. hehe

Sekian .




0 comment... add one now

Visitors