Lagu Baru Projektor Band Lagu Aisyah .

Lagu Baru Projektor Band Lagu Aisyah .
Lagu Baru Projektor Band Lagu Aisyah . 


Lagu Baru Projektor Band Lagu Aisyah . Satu lagu baru yang di keluarkan oleh Projektor band iaitu lagu yang bertajuk lagu Aisyah. AKu dengar lagu ni masa nak pi solat terawih semalam. hehe korang dah layan lagu Aisyah ni ? kalau belum, korang layan dekat bawah ni tau .

Lagu Baru Projektor Band Lagu Aisyah . 






Sedap pulak lagu ni kan, aku pun layan sebut Aisyah, Aisyah Aisyah jer ni . haha

Apa-apa pun satu percubaan yang baik dari lagu baru Projekto rband menerusi Lagu Aisyah ini. dah 1 juta lebih yang tonton video klip lagu ni dekat youtube. power weh !

Sekian .

0 comment... add one now

Visitors