SINOPSIS DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI ! BEST CERITA NI !

SINOPSIS DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI ! | Drama yang di tayangkan di astro ini semakin mendapat tempat dalam kalangan rakyat Malaysia . Mana tidaknya drama ni kan penuh dengan adegan sweet di antara pelakon Alif satar dan Nabila Razali. ye ! aku tau korang cari SINOPSIS DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI ! Berikut merupakan Sinopsis Drama tersebut .


SINOPSIS DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI !
Tengok apa tu aliff ! hahaha


SINOPSIS DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI !


Kisah yang mengisahkan tentang seorang anak dara yang ingin menamatkan zaman bujangnya dengan jejaka pilihan hati. Wafreen Wardah merupakan anak dara yang di maksudkan itu. Manakala Daniel Eilhan pula jejaka pilihan hatinya .

Sikap Daniel Eilhan yang tidak serius ingin memperisterikan Wafreen menyebabkan dia tawar hati. Kebetulan pula selepas itu dia bertemu dengan rayyan rayqarl . seorang pemuda yang kehilangan ibunya dan tidak di endahkan oleh ayahnya.

Rayyan mempunyai seorang adik yang turut dijaganya . Sedar tidak sedar pertemuan mereka itu membuahkan rasa cinta si rayyan kepada wafreen. Namun wafreen merupakan kekasih daniel yang juga adik tiri kepada rayyan .

entah macam mana, daniel di paksa kawin dengan tengku zarryn menyebabkan wafreen kecewa. adakah rayyan berjaya memenani hati wafreen atau daniel berjaya kembali kepadanya ? sama-sama kita saksikan di Astro tau !

Kalau anda nak baca mengenai pelakon drama Hikayat cinta si pematah hati boleh klik pautan ini .

SINOPSIS DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI ! ni memang best , aku layan drama dia pun kelakar tengok gelagat si alif satar dan nabila razali . korang yang layan drama ni rasa macam mana ? best ke idok ?

Sekian .

0 comment... add one now

Visitors