GAMBAR PORSCHE PANAMERA CANTIK DAN ELEGAN ! MESTI TENGOK !

GAMBAR PORSCHE PANAMERA CANTIK DAN ELEGAN ! | Tadi, masa aku tengah scroll facebook. aku ternampak Gambar Porshe Panamera ni. sekali tengok dah terpegun dengan design dan kualiti yang ada pada Porsche ni. kalau korang mampu, beli lah satu . aku pun nak beli juga , beli stering je kot. hehehe

Jom layan GAMBAR PORSCHE PANAMERA CANTIK DAN ELEGAN !


GAMBAR PORSCHE PANAMERA CANTIK DAN ELEGAN !


GAMBAR PORSCHE PANAMERA CANTIK DAN ELEGAN !


GAMBAR PORSCHE PANAMERA CANTIK DAN ELEGAN !


GAMBAR PORSCHE PANAMERA CANTIK DAN ELEGAN !

gambar Sumber Porsche Center Malaysia .


Aku punyalah scroll gambar ni tadi, fuhh siap berangan nak beli satu. Mungkin satu hari nanti , kita semua mampu beli kereta porsche ni kan . aku tau nampak macam tak mungkin tapi mana kita tau harga kereta ni jatuh merudum ke, kemudian kita beli lah hehe

kuat sungguh berangan .

Jom berangan sambil tengok GAMBAR PORSCHE PANAMERA CANTIK DAN ELEGAN!  , haaihh lawa weh .  ada tak yang nak sponsor aku ?  hehe

Sekian .


0 comment... add one now

Visitors