BETUL KE PEREMPUAN MALAYSIA GEMUK ? KORANG MESTI BACA !

PEREMPUAN MALAYSIA GEMUK | Korang pernah tak baca fakta yang mengatakan rakyat Malaysia merupakan antara negara yang menyumbang kepada kadar obesiti yang tinggi . Mesti pernahkan sebab ramai ja yang tulis mengenai perkara ini. Persoalannya sekarang , lelaki atau perempuan yang paling banyak obesiti ? dalam bahasa mudah adalah gemuk ?


PEREMPUAN MALAYSIA GEMUK

itu korang jawab sendirilahkan , sebabnya aku tertarik untuk berkongsi mengenai Perempuan Malaysia Gemuk . Sebab apa aku cakap macam tu , ramai yang marah aku bila baca tajuk ini kan. sebenarnya kalau kita lihat ramai rakyat malaysia melalui satu fasa yang mana mereka tak menjaga permakanan mereka.

Antara Punca Perempuan Malaysia Gemuk adalah :

1. Permakanan Tidak seimbang.
2. Tak bersenam.
3. Tidur Lewat ,
4. Makan malam terlalu lewat.
5. Tak bergerak.

Kesemua ini merupakan sebab kenapa perempuan Malaysia gemuk. Ada pun sesetengah darinya memang sejak dari kecik gemuk dalam kata lain susah nak kurus. Kategori ini kita kecualikan dari istillah gemuk. kita cakap diorang ni comel. hehe

Kesian weh, bila member-member kutuk dia gemuk, padahal dia dah diet dah dan kurangkan makan dah tapi maintain comel dia.Tapi nak buat macam mana, susah nak kurus. ada yang ambil langkah drastik sebab takut orang kecam dan sebagainya. akhirnya  menyebabkan  mereka  sendiri termudarat.

Jadi, penjagaan kesihatan juga penting untuk mengelakkan dari kita gemuk. Usahalah untuk kurus dan pada masa yang sama jangan abaikn kesihatan anda. Aku ada petua dan cadangan untuk anda yang ingin kuruskan badan. Korang dapatkan petua tersebut di sini - Formula Kurus .

PEREMPUAN MALAYSIA GEMUK

Jangan putus asa, Jangan kesahkan orang cakap anda gemuk . Abaikan mereka , yang penting anda tahu kenapa anda gemuk dan anda tahu yang anda telah melakukan perkara yang terbaik untuk menjaga kesihatan anda. senyum selalu. Jangan rasa kerdil sebab orang selalu kecam anda , sebaliknya anda tidak layak untuk di kecam.

Dapatkan --> Formula Kurus .

Semoga Entri berkaitan PEREMPUAN MALAYSIA GEMUK ini memberi kesedaran kepada kita untuk terus berusaha memastikan kita hidup dengan cara hidup yang sihat. Jangan bahayakan hidup kita dengan cara hidup yang kurang sihat.

Sekian.

0 comment... add one now

Visitors