SINOPSIS DRAMA MEH SANDAR PADA AKU !

SINOPSIS DRAMA MEH SANDAR PADA AKU ! • Drama lakonan Mira Filzah dan Alif Aziz ini akan mula menemui penonton tidak lama lagi . Asalnya drama ini patutnya sudah di tayangkan tetapi atas beberapa faktor yang menyebabkan ia di tunda .

Korang nak tahu tak apa jalan cerita Drama Meh Sandar Padu aku ? Berikut merupakan Sinopsis Drama Meh Sandar Padu aku !



SINOPSIS DRAMA MEH SANDAR PADA AKU !



SINOPSIS DRAMA MEH SANDAR PADA AKU


Ia mengisahkan seorang gadis bernama afnan tasneem lakonan mira filzah yang agak bendul dan straight foward .Beliau sedang melakukan praktikal di sebuah tempat dan di awasi oleh seorang ketua iaitu Dr Syed  .

Dr Syed pula tidak meminati perempuan . dia lebih gemar duduk bersendirian berbanding bercampur kerana baginya perempuan ini menyusahkannya sahaja. ia di sebabkan keretakan rumah tangga ibu dan ayahnya sebelum ini .

Kehadiran Afnan Tasnem menyebabkan ia tidak selesa kerana dia tidak pernah mendapat budak praktikal perempuan.

Nak di jadikan cerita , makin lama dia makin suka membuli afnan tasnem , kerja yang di suruh perlu di selesaikan oleh afnan sendiri. Afnan pula sering mengadu kepada adam yang juga budak praktikal di situ .

adam sedar yang dr syed menyukai afnan, jadi adam pun berlakon seperti rapat dengan afnan sebab nak bagi dr syed cemburu tapi afnan pula dia anggap adam menyukainya .

Pelbagai konflik berlaku setelah itu , mampukah Dr syed mencintai afnan tasneem dan mampukah afnan tasnem memahami dr syed atau ada berlaku kisah lain ? sama-sama kita saksikan di tv 3 !

Seronok kan dapat tengok drama lakonan Mira Filzah . ehhh

hahahaha

Lagu Tema/Ost Drama Meh Sandar Pada Aku

Jom share Sinopsis Drama Meh Sandar Padu aku ! dekat kawan-kawan korang. mesti best kalau dapat tengok drama ni .

Sekian .

0 comment... add one now

Visitors