SENARAI PESERTA MENTOR MILENIA 2017 !

SENARAI PESERTA MENTOR MILENIA 2017 !Rancangan realiti Mentor Melenia kembali untuk tahun 2017 . Pasti ramai yang ternanti-nanti siapakah peserta mentor melenia 2017 ni kan . Baru-baru ini , viral mengenai usop mentor melenia di media sosial . ramai sudah mula memperkatakan mengenai beliau . 


Mentor milenia 2017 trending

Sebelum itu, apa kata kita tengok dahulu SENARAI PESERTA MENTOR MILENIA 2017 !

SENARAI PESERTA MENTOR MILENIA 2017 !

PROTEGE  HAZAMA

IFFAH SYAHIRA - Iffah Syahira Ariffen Kamal Ariffen
SAIFUL - Muhammad Saiful Naim Muhd Noor 

BALQIS - Nor Balqis Ahmad Tajudin 


PROTEGE BLACK

AFIF -
 Mohamad Afif Ikmayahya
FAISZAL - Ahmad Nuzul Faiszal Mohamad
SYAHEERA - Nur Syaheera Abd Aziz 


PROTEGE TOMOK
ROZAIMI - Mohamad Rozaimi Rosli
QHALYSA - Nur Qhalysa Syazreena Zainuddin
ADAM - Adam Malek Shamsuddin 


PROTEGE AKIM

JANNAH - 
Noor Jannah Abu Hanipah
ANGELICA - Angelica Paujin
FARHAN - Mohd Farhan Mohd Mustapha


Untuk Musim baru ini, Pengacara masih di kekalkan iaitu Issey dan juga Marsha . Korang dah baca kan siapa Senarai Peserta Mentor Milenia 2017 kan . aku nak tanya, korang dah ada team faveret ka ? memandangkan  konsert pertama baru sahaja berlangsung, aku yakin ramai dah ada peserta faveret ni .

Apa kata korang komen siapa SENARAI PESERTA MENTOR MILENIA 2017  yang korang minat dan sokong . nanti boleh lah kita tengok siapa paling banyak kan . hehehe

Sekian .



0 comment... add one now

Visitors