PELAKON DRAMA NAHU RINDU !

PELAKON DRAMA NAHU RINDU ! • Drama yang bakal di tayangkan tidak lama lagi ini merupakan Drama lakonan Aeril Zafrel dan Ummi Nazeera . Drama bertajuk Drama Nahu Rindu ini dikatakan mampu membuatkan penonton menitiskan air mata . 

PELAKON DRAMA NAHU RINDU !


Ramai yang menantikan drama Nahu rindu ini bersiaran. dan di jangka pada minggu depan akan mula siarannya . Sebelum itu , jom kita berkenalan dulu dengan pelakon Drama nahu Rindu .


PELAKON DRAMA NAHU RINDU !

Tajuk Drama : Drama Nahu Rindu
Bil Episod : 13 
Tarikh Tayangan : Disember 2016
Saluran Tayangan : Slot Zehra TV3
Senarai Pelakon : Aeril Zafrel, Ummi Nazeera, Syazwan Zulkifly, Shuhanty, Syazuwan Hassan, Putra Amaris, Zulin Aziz, Fauziah Nawi, Marisa Yasmin


Ada yang mengharapkan drama Nahu rindu ini setanding dengan drama Patahnya sebelah sayap yang juga di bintangi oleh Aeril zafril dan juga Ummi Nazeera . Aku mendapat maklumat yang drama sebelum ini juga mendapat tempat dalam kalangan pencinta drama tempatan.

Selalu diorang sebut mengenai drama tu dulu . hehe jadi lepas ni pasti barisan PELAKON DRAMA NAHU RINDU ! pula yang menjadi sebutan ramai . agak-agak drama ni boleh trending tak macam drama-drama sebelum ini. cuba komen pendapat korang macam mana . hehe

Sekian .

0 comment... add one now

Visitors