GAMBAR NOKIA 3310 TERBARU ! ADA CAMERA SEKALI TAU !

Nokia 3310 merupakan jenama paling terkenal dalam dunia . mana tidaknya ia merupakan kenangan bagi pengguna awal telefon bimbit . Dahulunya bila kita ada nokia 3310, rasanya orang tu dah kaya yang amat . tetapi sekarang zaman dah berubah .

telefon bimbit mampu untuk di miliki oleh sesiapa pun. harga pun ada yang murah dan ada yang mahal . Baik berikut merupakan GAMBAR NOKIA 3310 TERBARU !



GAMBAR NOKIA 3310 TERBARU !

GAMBAR NOKIA 3310 TERBARU !

GAMBAR NOKIA 3310 TERBARU !


aku paling suka bila Nokia 3310 ini ada camera , tak lah jakun sangat kan hehe . tapi buat masa sekarang , harga di Malaysia belum di ketahui . nanti aku update semula pasal harga nokia 3310 ya .

alang-alang kita dah mengimbau kenangan, korang ada tak kenangan yang tak dapat di lupakan dengan nokia 3310 ? jom komen di bawah. 

Sekian .


0 comment... add one now

Visitors