SINOPSIS DRAMA KERANA ANISA TV3 !

SINOPSIS DRAMA KERANA ANISA TV3 !

SINOPSIS DRAMA KERANA ANISA TV3 ! || Drama baru yang menggantikan drama Lara Cinta Ameena adalah  Drama Kerana Anisa . Drama yang di bintangi oleh Zara Zya dan Fahrin ahmad ini akan menemui penonton pada hari Isnin ini 9 Januari . Berikut merupakan Sinopsis Drama Kerana Anisa 

SINOPSIS DRAMA KERANA ANISA TV3 !


Anisa dan SYukri merupakan sejak dari kecil. Mereka masing-masing mempunyai cita-cita. Anisa ingin menjadi peguam manakala Syukri pula ingin menjadi Guru .

Selepas tamat persekolahan Syukri melanjutkan pelajarannya ke luar negara . Hubungannya dengan Anisa masih berterusan .Mereka sering berutus surat sebagai penguat cinta mereka.

Namun, Ayah Anisa tidak menyukai hubungan Anisa dan Syukri. Dia melarang hubungan mereka berdua . Satu hari , Zahid menghantar rombongan meminang anisa. dan anisa di paksa untuk berkahwin dengan zahid. AKhirnya dia berkahwin dengan Zahid.

Sejak berkahwin dengan zahid, hidup anisa berubah 360 darjah, Dia di seksa emosi dan juga badannya . Apakah yang berlaku kepada anisa selepas itu ? jangan lupa saksikan di TV 3!

Nak cerita panjang-panjang pun tak best. nanti korang tak tengok lak kan. hehehe apa-apa pun Drama Kerana Anisa ini merupakan drama yang sarat dengan konflik hidup. jadi korang kena tengok dan mungkin ia lain dari drama-drama lain sebelum ini. tengok dan baca Sinopsis Kerana Anisa pun kita dah tahu macam mana jalan ceritanya kan . Sekian


1 comment... add one now

Nik Ainaa Nik Ainaa January 08, 2017
dah lama xtgk drama melayu. tapi teringin nk tgk zara zya berlakon. time dia berlakon cerita love you mr.arrogant tu best

Visitors