DRAMA TESIS CINTA UNTUK B !

DRAMA TESIS CINTA UNTUK B ! | Drama lakonan Janna Nick ini trending di twitter sejak semalam. Aku pada mulanya tak tahu kewujudan drama ini sampailah  aku tengok dekat twitter. Nak tahu kenapa ia trending ? jom tengok Pelakon DRAMA TESIS CINTA UNTUK B !


DRAMA TESIS CINTA UNTUK B !


DRAMA TESIS CINTA UNTUK B !


TAJUK DRAMA : TESIS CINTA UNTUK B
Waktu Siaran : Selasa, 24 Januari 2017. 10.00 malam
Saluran Siaran :  TV2
Senarai Pelakon
  • Janna Nick
  • Eyka Farhana, 
  • Erwin Dawson, 
  • Fauzi Nawawi, 
  • Hafeez Mikail

Patut lah ! Drama Tesis Cinta Untuk B ini merupakan drama lakonan Janna Nick macam aku tulis di atas ni. patutlah ramai yang tweet sebabnya Janna nick merupakan salah seorang artis yang menggunakan Twitter untuk mengeratkan hubungannya dengan peminat. 

korang yang menonton DRAMA TESIS CINTA UNTUK B ! rasa best tak drama ni ? Silakan komen di ruangan bawah ini. pasti ramai peminat janna nick dekat sini kan. hehehe

Sekian.

0 comment... add one now

Visitors